Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Birthday birthday

Kategori: Allmänt

Varje år får man samma fråga, varje år tycker jag det är lika jobbigt "Vad önskar du dig?"...
Tycker det känns så fult att önska sig saker, vet inte varför, får en lika jobbig känsla varje år. Men i vilket fall, här kommer min wishlist, så dom som vill titta kan titta o ni andra kan scrolla förbi ;).
 
Det här bäddsetet från hemtex.
 
Presentkort på ikea så jag någon gång i livet kan köpa liatorp soffbordet ;)
 
En stor turkos ugnsform (jo jag vill ha en i keramik Mimmie)
 
En fin kaffeburk i plåt.
 
 
En dalahäst (Blink blink Lillan)
 
 
Tavlan från TyrHantverk med det här citatet.
 
Ny parfym

Kommentarer

  • Eli säger:

    Du måste ju säga vart man hittar alla saker ;) Kan ju inte åka runt som en tok ;) Eller jo jag kan, har ju inget annat för mig :P

    2012-10-01 | 22:14:04
  • Mimmie säger:

    Vilken parfym önskar du dig? Juicy Couture eller någon annan? Kisses!

    2012-10-02 | 06:51:22
  • Nina säger:

    Jag önskar mig juicy couture, viva juicy :).

    Eli: Jag önskar mig den stoooora vita ugglan från lagerhaus för 99:- ;)

    2012-10-02 | 18:58:33
  • Lillan säger:

    Haha du är för rolig. Vi ses om två veckor! Puss och kram

    2012-10-03 | 21:08:15
  • Eli säger:

    Haha okey :P

    2012-10-04 | 12:44:00

Kommentera inlägget här: