Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

All of this lines across my face...

Kategori: Allmänt

Skön dag! 
 
Tvingade upp både mig själv och lilleman vid tio i sex (SUCK) för att gå och jobba. Började sju. Dagen har flytit på riktigt bra faktiskt, jobbade med en av dom härligare kollegorna så vi har tjötat på hela dagen lång. Nu tänkte jag snabblogga mig lite innan jag ska gå och hämta upp herr envis från dagis. Herrejisses vilket humör det barnet kan ha, undrar vart han fått det ifrån... Haha... 
 
Längtar efter min lillasyster så det gör ont i hjärtat. Ska vi ha det såhär i tre år nu? Då tycker jag hon får skippa att utbilda sig för jag saknar ihjäl mig mellan varven!
 
I tisdags var vi på IKEA och köpte liatorpbordet btw. And I love iiiiiiiiiiiiit! Idag ska jag och Benji ut i naturen för ett litet projekt... Bild kommer ikväll :)
 
 
HUR SNYGGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Jag vill ha det där bordet!! I jul får du dras med mig i två veckor och i sommar, tre månader ;) Tar du tillbaka det du skrev nu? Haha!

    2012-10-11 | 20:00:26
  • Mimmie säger:

    Vackert soffbord, I like it a lot! Vad kul med IKEA, jag måste snart dit och shoppa upp mig på värmeljus

    Jag saknar också Lillan, kom hem nu vår lilla hälsoexpert, we miss you!

    2012-10-11 | 20:33:01
  • Nina säger:

    Visst är det helt wonderful... :D:D:D.

    Ikea sålde värmeljusförpackningar för 25 kronor nu Mims ;)

    2012-10-12 | 10:23:12

Kommentera inlägget här: