Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

En blogg är en blogg är en. . .

Kategori:

Sitter i personalrummet på jobbet och känner mig less. Less på demens. Less på att byta blöjor. Less på att känna som om man aldrig räcker till. Usch för idag.

Ikväll ska jag iväg med lillebror på musikal. Ska bli roligt att hitta på någonting men kommer vara helt färdig sen. Benjamin har vaknat titt som tätt hela natten med världens hosta. Stackars liten och stackars mig som var tvungen att gå upp halv sex imorse när han och Gonzalo låg kvar och trynade till tio!

Nä fy bubblan för idag.


Min fina nya stjärna i köket som mimmie inte verkade få mmset jag skicka?

Kommentarer

  • Mimmie säger:

    Nej, jag fick inte ditt MMS! Kan du inte prova att skicka igen? Vill så gärna ha det!

    Kisses ♥

    2012-12-06 | 20:45:47
  • Linea säger:

    Åh vad mysigt!!

    2012-12-06 | 22:10:40

Kommentera inlägget här: