Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort...

Kategori: Allmänt

STRESS STRESS STRESS... Skoluppgifter som ska in innan praktik, försöka jobba så mycket som möjligt för att ha råd att leva i december när man inte får något CSN, hinna umgås med familjen, städa, laga mat, räcka till. Allt handlar om känslan att inte räcka till. 
 
I lördags tog Gonzalo ÄNTLIGEN körkort. Yeeeey! Nu är det bara jag kvar haha. Men det kommer när det kommer. Man ska ha råd också. I lördags firade vi detta och min födelsedag tillsammans. Var en grymt kul kväll med många härliga vänner. Fick en skinnjacka som jag gått och spanat på i ungefär hundra år. Den är bara.. MUMS! Svårt att få en rättvis bild på den dock.
 
Idag har jag legat hela dagen i soffan på mitt (feta) arsle och tittat på tv. Helt värdelöst men det enda jag orkade med. Har mått illa i flera flera veckor och sura uppstötningar. (Nej inte gravid). Måste googla på vad det kan vara så jag kan ställa en egen diagnos. ;). 
 
Ikväll kanske vi ska till Ikea, hoppas det iaf! Gonzalo har äntligen gått med på att vi behöver(läs hans tjatiga tjej vill ha) nya köksstolar och nytt vardagsrumsbord. Så håll tummarna nu att han inte ändrar sig hihi...
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: