Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Min önskelista (som man tydligen aldrig blir för gammal för)

Kategori: Allmänt

 

Saker jag önskar mig är porslin från Matheus (turkos),

keramik från Gerbera/Rica (turkos),

nya lakan, örngott och påslakan i vitt eller blommigt (tänk gammaldags romantik)

och sen önskar jag mig mest av allt en systemkamera, en enkel och behändig som man kan ha med sig överallt och ta fantastiskt fina bilder med som jag sen kan förstora upp här hemma :)

Utöver det önskar jag mig småsaker, tex nya badlakan i turkost (mycket turkost för mig nu ;) och riktiga salt och pepparkar i trä som man vrider på :)

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Super! Nu fick jag massa bra ideér :D

    2012-07-23 | 16:33:18
  • Mimmie säger:

    Tack för tipsen! Love you! ♥

    2012-07-24 | 06:42:45

Kommentera inlägget här: