Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Måndag

Kategori: Allmänt

Can we forget about the things I said when I was drunk? I did´nt mean to tell you that . . .

Dagens härliga nostalgikick är låten Please tell me why - Blink 182. Så sköna minnen!

Just nu händer det inte särskilt mycket i mitt liv. Gonzalo har semester, jag något liknande, Benjamin sommarlov. Jag behöver inte jobba under juli månad eftersom man ändå får pengar i förskott från csn så första utbetalningen är i augusti. Skönt som sören. Så semestervardagen lunkar väl på som vanligt. Börjar längta tillbaka till skolan nu haha, var så skoltrött innan sommaren men nu känner jag att jag återfått kraften inför sista terminen!

Annars har jag utvecklat ett beroende under dom senaste månaderna som är galet frustrerande när man inte har några pengar. Jag sitter och tittar på olika inredningsbloggar och internetbutiker. Gaah. Åhlens inredning är min nya all time high! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: