Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Måndag

Kategori: Allmänt

Irritation, sämre koncentrationsförmåga och trötthet, att sluta med socker är inte det lättaste. Men vi alla som gjort det förut vet att om några dagar är det över, dag två brukar vara den svåraste och det är imorgon.

Dagens LCHF-meals:

Frukost: Två hembakade lchfbröd med smör och kaviar (kaviar är inte okej men hade inget annat pålägg hemma så det fick bli ett tunt lager), min takeawaykopp med svart kaffe och en cola zero.

Lunch: En och en halv isterband med coleslaw och blandsallad, vitlöksdressing.

Middag: Kassler och broccoligratäng med massa gott i. Det blev verkligen kanongod!

Snacks på kvällen när jag höll på att bli galen: Några hallon med lite lite lite mjölk till.

Över det hela en riktigt bra dag!

Idag köpte jag även mitt allträningskort på friskis och fläskis så nu jävlar är det kokta fläsket stekt :). Imorgon blir det spinning klockan 12 med Lotta i min klass. Får se om jag verkligen vågar, hon vill gå på medelpass, my god jag har ju inte tränat sen dackefejden...

 

Nina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: