Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Fredag

Kategori: Allmänt

All of this lines across my face, tells you the story of who I am, so many stories...

Jag måste skriva min diabetesuppsats. Typ nyss. Fan fan fan, jag bara skjuter upp den hela tiden och idag är det mindre än en vecka tills vi börjar skolan igen. Skit. Ska jobba imorgon kväll, sen lördag hela dagen så söndag får bli skrivardag. Hela dagen. Kanske till och med borde fixa barnvakt så det faktiskt blir gjort.

Annars händer det inte mycket här hemma, har plockat bort julen, den gjorde mig bara mer deprimerad, tvättat, diskat, ja det vanliga. Hängt upp en tavla i köket. Försöker hålla mig sysselsatt så jag inte ska tänka "på torsdag, på torsdag...". Snart över. Då ska jag köpa ett gymkort. Det får bli mitt avslut på det här.

Nina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: