Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Torsdag

Kategori: Allmänt

Det är inte lätt när det är svårt. Så känns det idag. Sockerabstinens till tusen men de hjälper lite med ett glas citronvatten. Haha citronvatten, vilket bottenläge när man tar de som hjälp. Det finns glass i frysen och alla ingredienser hemma till chokladbollar men jag ska inte falla. Snart går sockersuget över och då är det värt varje sekund. Sakta ska kilo för kilo ramla från min kropp och i sommar ska jag inte skämmas för att gå i jeansshorts. Japp så är det. Mitt mål är jeansshorts. Snygga, löjligt korta, fransiga... Mmm... 

Nina

Kommentarer

  • Mimmie säger:

    Vad duktig du är som står emot sockersuget, det är så himla svårt men man mår så bra när man klarar det!



    Tänker på när vi bodde i huset, vad skinny du var! Mamma var orolig för att du var sjuk, då man såg revbenen på dig. Om man tänker på vad vi åt då: O'boy till frukost samt toast, glass när man ville, kakor, jag bakade bullar, vi friterade pommes frites i fritösen och ändå hade man inga viktproblem eller sockerberoende. Man hade en naturlig inställning till socker och onyttig mat och åt det man var sugen på!



    Nu är jag också sockerberoende och försöker att dra ner på sockret, inte för att jag vill gå ner i vikt men för att jag mår så himla dåligt i kroppen av för mycket socker! Jag kan inte ta några bitar choklad som normala människor gör utan äter upp hela chokladkakan och sedan mår man inte så bra. Ont i magen, illamående, tung i kroppen.



    Brukar tänka att om smågodis inte fanns i Sverige så skulle i alla fall jag ha det mycket lättare att inte äta så mycket godis!

    2011-03-11 | 05:38:49
  • Anonym säger:

    Jag gillart! Men du, Nicole Richie kan vara sämsta idealet, hon e ju sjukligt skinny. Jag föredrar dig lite skinny med lite junk in the trunk ;) Låt kroppen anpassa sig efter en hälsosam kost o träning efter dieten, o jag lovar dig att du kommer älska resultatet. Det är nämligen resultatet hur din kropp ska se ut för o må som bäst ;)

    2011-03-12 | 13:24:39
    Bloggadress: http://malinkolborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: