Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Tisdag

Kategori: Allmänt

Är tröttare än tröttast idag. La precis lilleman efter en mycket gnällig dag. Har iaf varit på Öppnis med mina fina och myst. Sen inte gjort så mycket mer än varit hemma och försökt underhålla Benji som inte alls tycker mamma är nå kul. Han var glad i tio minuter och det var när hans pappa var med honom. Pappas kille, nej nej inte alls...
Det är lite kämpigt nu när Gonz jobbar så mycket men vi hankar oss fram. En dag i taget som någon vis människa en gång sagt. Det blir ett kort inlägg idag, men alltid något eller hur Joss ;).
Nu ska jag sätta mig och försöka klura ut min underbara vackra nya älskling som jag fick i alla hjärtans present av Gonz: EN SYMASKIN. Hur underbar är inte min karl... :). Men den är lite för hightech för mig, bara manualen är fasen på grekiska hihi. Tacka vet jag dom gamla hederliga vita man hade i skolan. Men hey, jag klarar ju allt.

Nina

Kommentarer

  • Mimmie säger:

    No, fick du en symaskin av Gonzalo på Valentine's Day?! Avundsjuk! Gud vilken fin present åh!!

    2011-02-17 | 05:58:49

Kommentera inlägget här: