Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hej folket (haha som att hela världen läser min blogg, verklighetsförankrad javisst).

Idag har det inte hänt så mycket spännande, lillasyster var här på lite förmiddagsfika med prinsesstårte-rester från alla hjärtans. Mys att umgås, blir inte allt för ofta nu när jag har lillprutten. Sen gick jag, Gonz och Benji över till svärmor som bjöd på supergod fisk och lekte med Benji i flera timmar så hans stackars mamma fick luta sig tillbaka ett litet tag. :). Nu kom vi precis hem, lilleman sover gott i sin säng och jag dricker en öl. Öl är verkligen underskattat. Så fantastiskt gott. Längtar till på lördag när jag ska hem till Linda på försenat inflyttningskalas. Då jäklar ska jag dricka öl i rent av idiotiska mängder hahaha. ;).
Nej dags att ta ett bad, läsa lite i min nya Marian Keyes bok och sen sova gott bredvid mina två stora kärlekar.

Ps. Öppnis någon imorgon? Ds.

Nina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: