Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Söndag

Kategori: Allmänt

Herregud vad tiden går fort ibland. På lördag blir Benjamin två månader och jag tycker han kom alldeles nyss. Tänk då hur fort det här året kommer gå, tänk att dagarna bara flyger förbi och sen kommer jag stå där i maj nästa år utan en susning om vad jag ska göra. Ska jag jobba, plugga, skaffa en till på en gång? Haha. Stressar nog upp mig själv en aaaning. Men jag försöker i alla fall leva i nuet. Har många underbara vänner som är hemma mammalediga nu också så passar på att njuta och skratta lite extra.

Nej nu ska jag äta oxpytt och sen chips med cola. Måste överdosera fett nu för nästa måndag börjar jag, Linda och Cathrine med LCHF. HERE WE GO!

Nina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: