Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Måndag

Kategori: Allmänt

Oj längesen! Förlåt, tiden springer iväg alldeles för fort ibland.
Idag ska jag till frisören. Hoppas verkligen det blir bra. Ska lägga i blonda slingor och klippa en ny frisyr tror jag. Vi får se lite hur det blir. Det enda jag riktigt vet är att jag behöver förändring!
På lördag ska jag ut och festa ordentligt för första gången. Har hittat en helt underbar klänning på Gina som jag ska prova idag. Hoppas den passar och man inte ser ut som en sjöko i den. Förövrigt måste jag även hitta en klänning till dopet och en skjorta till Gonzo. 
Nu måste jag göra mig i ordning, ska möta mamma ungefär när som helst.
Och juste: Tack tjejer för i fredags, det var verkligen lyckat!
Nina

Kommentarer

  • Mimmie säger:

    Du var så fin i båda klänningarna! Du kommer att bli den hetaste mamman ute på lördag!



    Kisses!

    2010-07-27 | 19:01:56

Kommentera inlägget här: