Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Torsdag

Kategori: Allmänt

Så jag minns 2009:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag lärde mig att uppskatta att vara singel.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga förra året vad jag minns.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Caroline, Janine, Elin, Mia och sen många många bekanta

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Haha Sverige enbart

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? 
Mer lugn och ro, eget boende och semester (men ledig känns de som jag kommer vara en hel del)

7. Vilket dag från år 2009 kommer du alltid att minnas?
2/9-2009 - Fick reda på att jag var gravid

8. Vad var din största framgång 2009?
Fast anställning, roligt uteliv, hittade äkta kärlek

9. Största misstaget?
Vissa karlar jag fick för mig var bra ideér

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Har varit mycket småsjuk men inget allvarligt

11. Bästa köpet? 
Min kamera

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Haha alkohol tyvärr

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
Många

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I love her - Ben Harper, Somewhere over the rainbow - Israel, Hush hush - Pussycat

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer seriös

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar på onödiga saker

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen, sen jobbandes på Källan och sen i sängen med Gonzalo

19. Blev du kär i år?
Ja

20. Favoritprogram på TV?
Once and again som går på nätterna på tv4+

21. Bästa boken du läste i år?
Tusen strålande solar

22. Största musikaliska upptäckten?
Pink

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade middag med nära vänner och sedan till en halvtråkig fest

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag låtit mig själv andas ibland

25. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, mitt festande, mitt jobb och att träffa Gonzalo

26. Vilken kändis var du mest sugen på?
Svaret är alltid Taye Diggs ;)

Nina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: