Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Måndag

Kategori: Allmänt

Det finns dagar när det känns som allt bara skiter sig, som om hela himlen rasar ner och jordens alla stenbumlingar landat på dina axlar. När det känns som mest mörkt, när det är svårt att andas och tankarna snurrar åt alla möjliga håll minns då. Minns att vi finns här, dina vänner. Minns att vi gör allt för varandra, att vi stöttar varandra och finns där så mycket vi bara kan. Idag behöver du minnas Malin. För någon månad sen var det jag. Nästa vecka kanske Alexandra, Elin, Joanna eller Sandra. Och är det något vi kan i vårat lilla "gäng" så är det att finnas där och hjälpa varandra. Vi löser det här tillsammans Shalam. Det vet du.

Jag tror jag är knäpp. Jag ser på allvar inte att min mage växer. Alla jag träffar säger oooj va du har växt och jag mest hummar som svar. Över röven eller? Därför var jag idag tvungen att klippa ihop två magbilder för att se att det faktiskt händer något. Så nu kan jag hålla med när folk säger oooj för det har faktiskt hänt en del. :).



Vecka 17 - Vecka 25.

Fast visst är det liksom mest att den blivit högre o lite rundare?

Till något helt annat så har jag fått den mest fantastiska platt-tången någon människa kan önska sig av min pappa i julklapp. Den är M A G I S K. Sandra du måste så fort du får massor av pengar över (som om de händer en ofta liksom) köpa den. Du kommer bli kär. Din rabbit kommer bli utkonkurerad. Ett drag och håret är rakt. ETT DRAG.



Var tvungen att ta en bild bara för att visa längdskillnaden på mitt hår rakt och normalt. (Ja jag har haft för mycket tid över idag...).

Nina

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag älskar dig

    2010-01-18 | 22:55:04
    Bloggadress: http://malinkolborn.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jag älskar dig med.

    2010-01-19 | 09:02:29

Kommentera inlägget här: