Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Lördag

Kategori: Allmänt

För tillfället känns allting jobbigt. Tror jag hamnat i någon depression för vad jag än gör, hur bra allting än är så känns det bara piss. Känns som minsta lilla som händer gör att allt bara rasar fast det egentligen inte ens är så. Idag är jag deppig över att jag förmodligen inte kommer få havandeskapspenning fast jag vet att jag antingen kan ta ut min föräldrapenning två månader i förväg eller bli sjukskriven fram tills beräknad födsel. Ändå gör det mig deppig. Igår blev jag magsjuk och har då till råga på att jag redan känner mig ensam och nere behövt vara själv för att inte smitta någon. Längtar svårt tills imorgon när jag är smittfri.

Nina

Kommentarer

  • elin säger:

    Stackars Nina!

    Ring gärna mig när du är frisk. Lr om du bara vill prata

    2010-01-25 | 12:03:19

Kommentera inlägget här: