Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Lördag

Kategori: Allmänt



Mina fötter är feta. Inte feta, feta av fett, utan feta av vatten. Dom är helt fyllda. Om jag trycker på sidan av foten lämnar det ett tumavtryck som stannar ett bra tag. Sexy mama... Haha.

Igår hade jag en grym dag på jobbet. Bra gäster, bra humör, god middag, skämt med kollegorna och allt bara flöt på. Härligt när man har såna dagar.

Jag vill flytta nu. Vill åka till Ikea och köpa allt vi (jag) bestämt att vi ska ha och sen bara skruva ihop, packa upp  och ställa ordning. Åh vad härligt det ska bli. Speciellt att inte sova i pappas vardagsrum längre, haha. Im too old for this.

Idag jobbar jag sista dagen för den här veckan sen är det bara tre arbetsveckor kvar. Snacka om att räkna ner tiden...

Nina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: