Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Fredag

Kategori: Allmänt

Det är dagen efter nyår och jag är inte bakfull. Fantastiskt. 
Nyårsafton firades med Gonzalo, hans mamma och bror, ätandes god mat och skålandes i rom och cola. Utan rom. Men luktade lite på Gonzos, haha. Idag har vi bara varit hemma och tittat på film, ätit glass och sexat oss (välkommen tillbaka sexlusten). Har inte reflekterat alls över att jag är ledig på en fredag först nu när jag skulle fylla i dagens namn där uppe på rubrik. Börjar bli gammal.
Vi har i alla fall fått lägenhet vilket är helt fantastiskt!!! Går runt och är helt i min egen värld, har redan inrett den tusen gånger i huvudet och gjort upp inköpslistor på ikea´s hemsida. W O N D E R F U L ! Vi ska skriva kontrakt nu i veckan och hoppas hoppas hoppas så får vi flytta in tidigare än den 1 mars. 
Gott nytt år alla mina hjärtan.
Nina

Kommentarer

  • Joanna säger:

    Är så fantastiskt glad för din skull. Nu löser sig allt ska du se! Älskar dig.

    2010-01-02 | 02:25:28
  • Nina säger:

    Ja de känns verkligen så. :).

    2010-01-02 | 11:50:31

Kommentera inlägget här: