Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Torsdag

Kategori: Allmänt

AAAJ! Har så ont i min rygg att jag tror jag kommer avlida. Känns som jag har ramlat jättehårt på den och det blir värre för varje dag. Vad härligt det är att bli tyngre och tyngre i rasande fart...

Det preliminära datumet för babyshowern är den 4/4. Tror ni det gör något att det är påskdagen? Gör folk saker då eller är det som min familj att vi ses på påskafton? De är ju trots allt en söndag.

Tyvärr folket, orkar inte sitta upp längre, känner hur inlägget är påväg åt det bittra hållet haha. Vi får höras imorgon istället.

Nina

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Finns chans att jag firar påsk hos carina då, men jag kollar upp d, i värsta fall kan jag ju alltid komma senare =)

    2010-02-18 | 20:24:17
    Bloggadress: http://malinkolborn.blogg.se/
  • Nina säger:

    Pff i värsta fall kan du ju alltid ställa in det!

    2010-02-19 | 09:59:51
  • Sandra säger:

    om jag inte minns fel skulle Sanna också fira påsk då...måndagen då? det är ju fortfarande en röd dag så alla borde vara lediga?

    2010-02-19 | 11:04:11
    Bloggadress: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/
  • Nina säger:

    Men va fan. Jag skiter i det.

    2010-02-19 | 16:42:22
  • Alexandra säger:

    vi skilsmässobarn har svårt med högtider, så söndagen går inte för min del heller. Men måndagen tycker jag låter bra kiss puss

    2010-02-21 | 00:28:42

Kommentera inlägget här: