Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag en sån där duktig dag. Gick upp strax efter nio, ringde TyBo och bokade in möte för när vi ska hämta nycklarna till lägenheten. 1 mars klockan 13.00. U n d e r b a r t !
Gjorde mackor med kokade ägg, trist nog var kaviaren slut, drack äpplejuice, fyllde i papper till försäkringskassan och nu ska jag åka hem till Gonz för att hämta några papper jag har där för att sedan åka ner till centrum, kopiera hundra papper, lägga i ett kuvert, frimärka och posta! PUST! Men måste man så måste man.

Igår målade jag mina naglar barbierosa. Det känns... Märkligt.

Jag tänkte försöka ha babyshowern i slutet av mars, början av april så våran Sandra kan vara med också. En söndag känns ju mest vettigt eftersom alla människor är så upptagna på helgerna annars, men ska man ha på dagen eller kvällen? Ska man ha mysfika med alla vänner och bekanta eller en snyftfilm med massa gott med bara dom närmsta? Kom med era åsikter.

Hade tänkt fota magen och lägga upp bilder idag men har kameran hemma hos Elin, trist. På tal om det MALIN; när tar vi mina magbilder? Vilken vecka tog du Elin? Har världens ballaste idé ifall jag fortfarande kommer i dom byxorna vill säga... :).

Grodan har växt på sig massor och ligger snäppet över den normala kurvan. Skönt. Man ska vara bäst redan i magen. Ska bli skönt efter flytten när jag kan koppla av lite mer och njuta av att bara pösa runt. Just nu känner jag mig bara stressad och orolig.

Någon som inte har planer för fredagen? Känns som man måste boka er hundra år i förväg för att någon ska ha tid med en på en helgdag. :).

Nina

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Jag tycker med dem närmsta, riktig tjejkväll, men bara om jag räknas in där!

    2010-02-09 | 18:21:00
  • Anonym säger:

    bjud de du känner för, fika uppskattas =D Jag kommer inte ihåg vilken vecka ja fotade elin i, men ja har ju ingen fungerande kamera, men vi får lösa d.



    Jag jobbar till 18 på fredag, gör inget på kvällen men måste lägga mig relativt tidigt på kvällen eftersom att jag börjar 8 på lördag. Film?



    2010-02-09 | 18:30:32
    Bloggadress: http://malinkolborn.blogg.se/
  • Sandra säger:

    vad kul då får jag vara med :) jag håller med om att fika uppskattas men det kan man ju ha på en tjejkväll också...kanske en tjejkväll med tårta vore nått?

    2010-02-09 | 21:04:35
    Bloggadress: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha många goda råd. Sandra tårta är ju liksom rätt självfallet. Tårta är... Åh... Tårta... Mm... :).

    2010-02-09 | 22:11:25
  • Alexandra säger:

    mysig tjejkväll med film och allt gott (jag bantar på soppor just nu) tycker jag. :D Älskar dig

    2010-02-10 | 09:27:31
  • Nina säger:

    Vad sägs om tårtakalas på dagen med alla möjliga (ingen glömd) o sen bara vi vanliga till middag o kvällen? Göra en heldag av det liksom. :).

    2010-02-10 | 21:41:27

Kommentera inlägget här: