Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Måndag

Kategori: Allmänt

De är verkligen en crapy day today. Eller det kanske det egentligen inte är, jag har nämligen inte ens varit utanför dörren för att ta reda på det. Idag vaknade jag klockan elva och detta har jag åstadkommit hittills: Ätit tre korv med bröd, tittat på tv, ätit pommes, schnitzel, bea och sallad, kollat på tv, suttit framför datorn och nu kommer vi till det jag tänker göra resten av kvällen: kolla på tv. Jag har ingen ork, ingen lust och tuttarna läcker. Det finns heller inget gott hemma och mina sockerfria tuggummin har tagit slut så jag är på halvtaskigt humör. Blir irriterad bara av tanken att lämna lägenheten. Så det var den statusuppdateringen.

Vi flyttar om tretton dagar. Låt tiden gå fort.

Nina

Kommentarer

  • Sandra säger:

    haha jag bara älskar dessa dagar, helt hemska, bittra matdagar. man gör egentligen ingenting annat än äter och funderar på om det är skönast att ligga ner eller sitta upp och så ska man helst vara lite bitter, perfekt tycker jag!

    2010-02-16 | 15:22:45
    Bloggadress: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha precis så Sandra! Och oftast känns det lite obekvämt hur man än sitter eller ligger och så suckar man högljutt för att man inte hittar den perfekta ställningen. Sen är det för varmt, sen för kallt.

    2010-02-16 | 20:44:57

Kommentera inlägget här: