Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Måndag

Kategori: Allmänt

Det är måndag idag, men fel måndag. Tycker det skulle vara nästa måndag. Fast lika bra är väl det så som jag varit idag.

Vet inte om det är hormoner eller ångest inför allt som förändras. Idag har jag pratat med csn, försäkringskassan, kronofogden och bråkat med mamma. Skrikit på mamma och gråtit. Kändes väldigt... fjorton år? Ja. Men samtidigt så himla skönt att storma ut och sen gå omvägar hela vägen hemma hysteriskt gråtandes tills tankarna började klara upp sig. Har bokat ekonomisk rådgivning med en man på Tyresös kommunkontor och måste bara säga att han var världens gulligaste i telefonen. Fick känslan att han skulle hjälpa mig att plocka ned månen om jag bad honom. Härligt med positiva och glada människor till skillnad från mig själv.

Jag måste verkligen packa ner det jag inte använder här hemma men har liksom ingen motivation. Musikförslag som kan hjälpa någon?

Tror tyvärr att babyshowern kommer bli den 28 mars Sandra, runt påsk var det helt hopplöst att försöka få ihop något, inte ens på måndagen kunde hälften av alla jag ville bjuda. Kan du inte komma hem tre dagar i förväg..?

Nina

Kommentarer

  • Sandra säger:

    jag har tyvärr redan bokat hemresan den 31:a men no worries jag får vara med på nästa shower, det kommer nog fler :)

    2010-02-23 | 09:27:41
    Bloggadress: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: