Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Fredag

Kategori: Allmänt

Mina vänner: jag hatar er. Nej de gör jag inte, jag älskar er, däremot avskyr jag att ni alla kan ta ett glas mozel ikväll och själv sitter jag här med ett glas cola. Åh mozel...
Det är nu tio veckor kvar av den här graviditeten. LYCKA. Och om nio dagar flyttar vi. Helt amazing vad fort tiden går.

Idag fredag när ni alla är ute och gör massa roliga saker (ser framför mig hur ni har sex and the city-kvällar, halsar mozel och äter massa goda ostar) så sitter jag här hemma och väntar på att Solsidan ska börja. Min räddning i trettio minuter varje fredag. Haha. Patetiskt. Jag har även suttit på internet i alldeles för många timmar och letat barnvagn. Min drömvagn kostar fem tusen för sittdelen och två tusen för liggdelen vilket alltså blir alldeles för många pengar tillsammans. Den ser ut såhär:



Ser kanske inte så himla spännande ut men den har alla dom funktioner jag är ute efter: Ställbart handtag, swivelhjul fram, liggkorg som kan användas som bärbar säng och design. Enkel och snygg.

Men däremot är ju den absoluta drömvagnen den här gobiten:



Mmmmmmmm! Och vill ni veta det komiska? Det är inte bara priset som är en bra bit över tio tusen utan det är ett så kallat teleskophandtag på den här vagnen, man kan bara dra det rakt upp eller rakt ner och både jag och Gonzalo är för korta för att ha ett sånt handtag!!! Hahahahahaha...

Nina

Kommentarer

  • Linea säger:

    Jättefin vagn ju! Gillade den svarta bäst men den andra var häftig, din stil :) Och du fröken fräken, om du säger till i tid nästa gång kan vi alltid biobesöka och fika på helger, you know. Men inte när du frågar samma dag ;)

    2010-02-20 | 15:29:40
  • Nina säger:

    Men till sånt krävs ju pengar. :/. Puss

    2010-02-20 | 15:34:16

Kommentera inlägget här: