Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Fredag

Kategori: Allmänt

Har fått en ny favorit: Taylor Swift. Underbara låtar är Breath och You don´t sorry.

Idag var jag hos barnmorskan på kontroll. Allt ser ut precis som det ska, till och med lite bättre än kurvan. Alltid skönt att höra. När hon skulle lyssna på hjärtljuden satte lilla grodan igång med världens fest där inne, man såg båda fötter, huvud och armbågar sticka rakt upp för att sen försvinna lika fort. Lite ouppfostrad är han allt. ;).

Nu är det bara idag, imorgon och söndag sen flyttar vi. Ska bli så härligt att jag dör!

Idag fick jag för mig att det skulle vara gott med klyftpotatis, schnitzel och Lomanders till lunch. Mår så illa nu... Skulle kanske gjort mig en liten sallad till för att varva lite mellan allt fett.

Så mina hjärtan, vad händer i helgen då? Även om vi inte ses på helgerna är det ju alltid kul att veta vad ni har för planer!

Elin har frågat och frågat mig om det är något jag tänker att "åh det här vill jag verkligen ha" till lillkillen. Har inte hittat något först nu. Den här vill jag verkligen verkligen ha!



Den kostar 175 kronor på barncancerfonden.se varav 125 kronor går till just barncancerfonden. Och hur söt är den inte?

Nina

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är nära nu! Jag vill komma på kaffe i kommande vecka, ba så du vet. Ikväll ska jag löka i soffan, imorn jobba o som belöning för allt jobb kommer jag troligtvis dricka mig lite full.

    2010-02-26 | 19:22:57
    Bloggadress: http://malinkolborn.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha där ser man. Ja vi får se om vi orkar med besök nästa vecka. Beror lite på hur lång tid allting tar att göras i ordning o så ;).

    2010-02-26 | 21:29:44

Kommentera inlägget här: