Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Måndag

Kategori: Allmänt

Det är en kämpig dag idag. Så kämpig att jag beslutade mig för att ta upp bloggandet igen. Eller tja, egentligen är den väl inte mer kämpig än alla andra dagar har varit dom senaste veckorna.

Jag är nu i vecka 38+1. Beräknad nedkomst av bebis är lördag den 8onde maj. Nästa lördag. Inte nu på lördag men nästa lördag. Shit vad tiden flyger iväg. Och det får mig att börja undra, är det såhär det är att vara vuxen? Dagarna går, veckorna svävar förbi och rätt vad det är känns det som jag kommer sitta här, 50 år gammal, och undra, vart tog mitt liv vägen? Deprimerande tanke.

Nu tog det slut på tankar, ska äta lite av gårdagens rester, lägga mig i ett varmt bad och läsa någon timme eller två. Håller just nu på med en underbar feelgoodbok som heter Den lilla hattaffären. Rekommenderas varmt.

Nina 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: