Life as I know it...

Kärlek. Barn. Familj. Studera. Böcker. Filmer. Musik. Blommor. Fotografier. Tankar. Känslor. Ett herrans jävla liv...

Tisdag

Kategori: Allmänt

Oj här var det längesen jag engagerade mig, måste bli bättre på det, nyårslöfte kanske?
Idag är jag avundsjuk på mina vänner som ska på världens mest faboulösa fest på nyår och se fat boy slim OCH fergie, dricka goda drinkar, ragga vackra karlar och bara dansa dansa dansa... Och självklart ja jag skulle kunnat följa med men det skulle bara bli jobbigt. Som att peta sig själv med en nagel i ögat ungefär. Lite väl "this was your life and now...". Men jag unnar dom det svårt och tänkte att vi kanske kan ha dagen efter mys när ni är asbakfulla och jag kan reta er för det? Film, chips, popcorn, mat, godis, läsk (varför blir det alltid mer mat än aktivitet när det kommer till oss..?).

Idag fick jag världens minnesattack från femtonårsåldern. Jag, Alexandra, moppen, brustna hjärtan och allt pga en låt. Girlfriend - Alicia Keys. Känner du kiss?

Mitt illamående har gått över nu vilket är tacksamt men gissa vad som kom tillbaka, jo, snussuget! Är så sugen hela tiden att jag ibland smyger och tar en ur pappas dosa när han är på toaletten för att inte gå insane. Haha. Fast en om dagen får lillgrodan klara av.

Vi har fortfarande inget namn fast det lutar mellan Benjamin och Diego. Jag älskar namnet Diego! Ser framför mig en liten halvchilensk latinlover med fantastiska ögon som alla tjejer bara faller som furor för och han fattar ingenting. Haha, min son ska bli den bästa karln i hela världen för som mina älskade vänner säger: Här har vi chansen från början att göra honom till en riktigt karl! Sen kommer han ha så många fantastiska starka och självgående kvinnor runtomkring sig att jag har svårt att se att han någonsin kommer nöja sig med någon.

Nu måste jag göra mig i ordning, ska till söder med lillasyster och shoppa lite samt fika med henne och hennes kompis Sara. Pojkproblem. ;).

Sandra har du lust att göra en bloggdesign till mig? Du gör så grymma. Vill att den ska vara greklandsblå och guldig med vågen stjärntecken som huvudfokus. Snääälla... :).

Nina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: